Friday, January 13, 2012

Cele mai frecvente probleme legate de optimizare


Cele mai frecvente probleme legate de optimizare

 
Feriti-va de companiile care folosesc tactici de optimzare si promovare interzise. Spam-ul este recunoascut ca tehnica interzisa in domeniul internetului.

Feriti-va de companiile care efectueaza doar inscrierea site-ului in motoare si directoare web. Firmele serioase ofera acest tip de serviciu ca si parte integranta a procesului de optimizare web. Serviciile de inscriere in motoare de cautare sau in directoare web tine mai mult de domeniul marketingului, search engine markering sau SEM.

Feriti-va de companiile care afirma ca vor inscrie paginile site-ului la mii de motoare de cautare si directoare web. Nu exista un numar atat de mare de motoare si directoare web CU IMPORTANTA. Sunt probabil cateva sute, dar 3000-5000-10000 e deja exagerat.
Feriti-va de companiile care va ofera Pay Per Click (PPC) ca si solutie la optimizare. PPC este un alt mod de promovare, prin link-uri platite, insa nu inseamna SEO ori SEM. Incercati sa aflati in ceea ce consta optimizarea inainte de a plati acest tip de servicii.
Feriti-va de companiile care va promit indexare rapida si de top. Dupa cum spun si cei de la Google, fiti atenti la companiile care sustin ca au relatii speciale cu anumite motoare de cautare, si care garanteaza pozitii de top in cele mai populare motoare. Pentru unele cuvinte cheie este aproape imposibil sa atingi primul loc.

Feriti-va de companiile care nu va ofera amanunte specifice legate de procesul de optimizare, lucruri pe intelesul dvs, precum numarul de inscrieri, locul unde exista acele linkuri etc

Feriti-va de firmele care va cer sa instalati software-uri suplimentare din diverse motive. 

0 comments:

Post a Comment

1. Incercam sa fim decenti in limbaj
2. Nu te cheama nici termopane, nici masini, nici retete culinare, te simti ?

Cu siguranta o sa iti placa urmatoarele articole:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share