Elemente in optimizarea unui site

" Continutul este foarte important ". Este adevarat ca aceasta fraza a devenit foarte monotona si extra-folosita, dar totusi o veti auzi inca de la toate persoanele care lucreaza in marketing sau inteleg importanta acestui domeniu in societatea noastra. Motivul este foarte simplu: atunci cand, cu ajutorul unui site de prezentare sau a unui magazin online aveti o prezenta foarte puternica in domeniul internetului, continutul este ceea ce atrage clientii si le mentine atentia focusata pe articolele de pe site-ul dumneavoastra.
Ce trebuie sa faci pentru ca si Google si vizitatorii sa fie multumiti ?

Adauga periodic continut-text pe site-urile tale. Google iubeste site-urile vii care se actualizeaza periodic. Nu scoate continutul vechi ci adauga periodic noi pagini si articole.
Lasa paginile sa "fie vechi" ! Postarile vechi iti pot aduce mai multe valoarea din punctul de vedere al Google. Paginile mai vechi, cu continut indexat in trecut tind sa detina o valoarea mai mare a link-urilor trimise decat cele postate de cateva ore.
Nu copia continutul ! Nu copia continutul altor site-uri, iar daca faci acest lucru, incearca sa nu copiezi tot articolul iar daca segmentul copia reprezinta o buna bucata din articolul initial, esti obligat moral sa postezi si un link catre articolul initial.

Poti incerca chiar sa angajezi o persoana dedicata, hotarata, care doreste sa munceasca, sa produca continut unic pentru tine. Ceea ce trebuie sa stie persoana respectiva, exceptand domeniul tau de activitate este marketingul site-urilor pentru motoarele de cautare " ( SEM ) sau de " Optimizarea site-urilor pentru motoarele de cautare" ( SEO ). Acesta este cel mai important punct, atunci cand aveti un site comercial sau un magazin online care vinde. Asadar, o persoana apta de aceste lucruri, ce detine experienta in SEM/SEO poate face minuni pentru afacerea dumneavoastra.
0 comments:
Post a Comment
1. Incercam sa fim decenti in limbaj
2. Nu te cheama nici termopane, nici masini, nici retete culinare, te simti ?