Tuesday, January 17, 2012

Titluri alternative in rezultatele Google


Titluri alternative in rezultatele Google

Google a inceput de curand sa modifice rezultatele pentru anumite pagini. Conform celor declarate pe Google Webmaster Central rezultatele afisate pot contine si titluri care sunt modificate pentru rezultate mai relevante pentru anumite cautari. Aveti mai jos traducerea textului original in engleza pe blog-ul celor de la Google.

"Titluri de pagina sunt o parte importanta a rezultatelor noastre de cautare: sunt prima linie de fiecare rezultat si sunt link-urile reale pe care cautatori noastri fac clic pentru a ajunge la site-uri web. Sfatul nostru pentru webmasteri a fost intotdeauna sa scrie titluri unice, descriptive pentru fiecare pagina (si descrieri meta pentru fragmente), pentru a descrie ceea ce ofera cautatorilor pagina respectiva. 
Noi folosim multe semnale pentru a decide ce titlu sa fie afisat utilizatorilor, in primul rand tag-ul <title> in cazul in care se specifica de catre webmaster. Dar, pentru unele pagini, un singur titlu nu ar putea fi cel mai bun pentru a arata pentru toate intrebarile, si asa ne-am modificat algoritmi care genereaza titluri de alternativa pentru a face mai usor pentru utilizatorii nostri sa recunoasca paginile relevante. Testele noastre au aratat ca aceste titluri alternative sunt, in general, mult mai relevante pentru interogarea si poate imbunatati in mod substantial numarul de clicuri pentru rezultat, ajutand atat utilizatorul nostru cat si webmasteri. Aproximativ jumatate din timp, acesta este motivul pentru care aratam un titlu alternativ.
Alte ori, titlurile alternative sunt afisate pentru paginile care nu au titlu sau un titlu non-descriptiv specificate de webmaster in HTML. De exemplu, un titlu folosind pur si simplu cuvantul "Acasa" nu este cu adevarat ceea ce indica pagina respectiva. O alta problema comuna este atunci cand vom vedea un webmaster foloseste acelasi titlu pe aproape toate paginile unui site, uneori exact acealasi titlu si uneori folosind doar modificari minore. In sfarsit, vom incerca, de asemenea, pentru a inlocui titluri inutil de lungi sau greu de citit titluri cu alternative mai concise si mai descriptive.
Pentru mai multe informatii despre cum puteti scrie titluri si descrieri meta mai bine, si pentru a afla mai multe despre semnalele pe care le folosim pentru a genera titluri alternative, ne-am actualizat recent articol din Centrul de Ajutor pe acest subiect. De asemenea, vom incerca sa notificam webmasteri atunci cand descoperim titluri care pot fi imbunatatite pe site-urile lor, prin intermediul optiunii Sugestii HTML in Instrumentele pentru webmasteri, puteti gasi aceasta caracteristica in sectiunea Diagnostics din meniul de pe partea stanga.
Ca de obicei, daca aveti orice intrebari sau feedback-ul, va rugam sa ne spuneti in Forumul de ajutor pentru webmasteri."


Concluzia este ca de acum inainte Google iti poate modifica modul in care pagina ta apare in rezultatele sale, fara ca tu ca si webmaster sa poti face ceva anume in acest sens. Este un semnal de alarma, poate aduce lucruri bune, insa cu siguranta o sa aduca si plangeri asupra modului in care se fac afisarile. Este inca un hop in intreg procesul de optimizare. 


Nu uita, GOOGLE iti spune - Foloseste titluri UNICE !!! 


Toate sfaturile sunt gratuite pe www.top-seo.ro 

0 comments:

Post a Comment

1. Incercam sa fim decenti in limbaj
2. Nu te cheama nici termopane, nici masini, nici retete culinare, te simti ?

Cu siguranta o sa iti placa urmatoarele articole:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share