Wednesday, February 15, 2012

Cum sa imi optimizez site - ul ?

Cum sa imi optimizez site - ul ? 

Este intrebarea care sta pe buzele multor posesori de site-uri. Astazi incercam sa oferim cateva raspunsuri, linii de ghidat, un mic "how to do" asupra intregului proces de optimizare a unui site.

1. Meta tag-uri ! Chiar daca Google nu mai foloseste meta tag-ul keywords, nu ignorati si cu siguranta nu eradicati tag-ul description. Recomandarea mea este sa aveti atat tag-ul meta keywords creat cum trebuie dar neaparat sa aveti tag-ul description.


  • meta tag-ul keywords - chiar daca nu mai este relevant pentru Google, va poate ajuta la alte motoare de cautare secundare. Utilizati-l intr-un mod decent si nu abuzati! 
  • Caz concret: firma de paza, securitate etc. 
  • EX NEGATIV - ASA NU !  <META NAME="keywords" CONTENT="firma paza, firma securitate, firma paza si securitate, firma de paza in bucuresti, firma de securitate in bucuresti, firma de paza si protectie, firma de securitate">
  • EX POZITIV - ASA DA !  <META NAME="keywords" CONTENT="firma paza si protectie, paza si protectie bucuresti, firma x srl, ">
  • meta tag-ul description - este inca relevant in Google, deci folositi acest atuu la maxim. 
  • EX NEGATIV - ASA NU !   <meta name="description" content="Firma paza si protectie in Bucuresti. Paza si protectie in bucuresti, paza si protectie, paza, protectie, bucuresti, securitate, firma care asigura paza si protectie, securitate bucuresti etc " /> - SPAM CURAT !!! 
  • EX POZITIV - ASA DA !   <meta name="description" content="Firma x SRL din Bucuresti va ofera servicii complete de paza, protectie si securitate a bunurilor. Aveti ceva anume de protejat? Apelati la serviciile noastre." /> - ASA CEVA ! 
  • meta tag-ul <title> </ title> - utilizati acest meta tag cu discernamant, poate face diferenta intre primele pozitii si pagina 2-3! Recomandare: FOLOSITI TITLURI DE PAGINA UNICE ! Fiecare pagina sa fie cu alt titlu, aproximativ acelasi ? UTILIZATI O ALTA ORDINE, O ALTA MARIME, ALTE CARACTERE ETC ! 
2. Heading - Utilizati formatele de tip heading, in functie de site, marime si volumul de text. O sa va ofere o relevanta mai mare la indexarea de catre Google. 

<h1>Textul cel mai important ! </h1>
<h2>Un titlu de articol ? </h2>
<h3>Inceput de paragraf ? </h3>

Heading-urile sunt de la h1 pana la h6, importantanta, deci implicit si relevanta scade de la 1 catre 6 ! Incercati sa folositi in H1 cam aceleasi caractere precum in titlu, eventual repetatile in h3. h2 sa fie diferit. 

Alte informatii suplimentare intr-o alta postare. 

3. Imaginile
4. Link-uri ( interne si externe)



2 comments:

1. Incercam sa fim decenti in limbaj
2. Nu te cheama nici termopane, nici masini, nici retete culinare, te simti ?

Cu siguranta o sa iti placa urmatoarele articole:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share