Wednesday, February 15, 2012

Cum sa imi optimizez site - ul ?

Cum sa imi optimizez site - ul ? 

Este intrebarea care sta pe buzele multor posesori de site-uri. Astazi incercam sa oferim cateva raspunsuri, linii de ghidat, un mic "how to do" asupra intregului proces de optimizare a unui site.

1. Meta tag-uri ! Chiar daca Google nu mai foloseste meta tag-ul keywords, nu ignorati si cu siguranta nu eradicati tag-ul description. Recomandarea mea este sa aveti atat tag-ul meta keywords creat cum trebuie dar neaparat sa aveti tag-ul description.


  • meta tag-ul keywords - chiar daca nu mai este relevant pentru Google, va poate ajuta la alte motoare de cautare secundare. Utilizati-l intr-un mod decent si nu abuzati! 
  • Caz concret: firma de paza, securitate etc. 
  • EX NEGATIV - ASA NU !  <META NAME="keywords" CONTENT="firma paza, firma securitate, firma paza si securitate, firma de paza in bucuresti, firma de securitate in bucuresti, firma de paza si protectie, firma de securitate">
  • EX POZITIV - ASA DA !  <META NAME="keywords" CONTENT="firma paza si protectie, paza si protectie bucuresti, firma x srl, ">
  • meta tag-ul description - este inca relevant in Google, deci folositi acest atuu la maxim. 
  • EX NEGATIV - ASA NU !   <meta name="description" content="Firma paza si protectie in Bucuresti. Paza si protectie in bucuresti, paza si protectie, paza, protectie, bucuresti, securitate, firma care asigura paza si protectie, securitate bucuresti etc " /> - SPAM CURAT !!! 
  • EX POZITIV - ASA DA !   <meta name="description" content="Firma x SRL din Bucuresti va ofera servicii complete de paza, protectie si securitate a bunurilor. Aveti ceva anume de protejat? Apelati la serviciile noastre." /> - ASA CEVA ! 
  • meta tag-ul <title> </ title> - utilizati acest meta tag cu discernamant, poate face diferenta intre primele pozitii si pagina 2-3! Recomandare: FOLOSITI TITLURI DE PAGINA UNICE ! Fiecare pagina sa fie cu alt titlu, aproximativ acelasi ? UTILIZATI O ALTA ORDINE, O ALTA MARIME, ALTE CARACTERE ETC ! 
2. Heading - Utilizati formatele de tip heading, in functie de site, marime si volumul de text. O sa va ofere o relevanta mai mare la indexarea de catre Google. 

<h1>Textul cel mai important ! </h1>
<h2>Un titlu de articol ? </h2>
<h3>Inceput de paragraf ? </h3>

Heading-urile sunt de la h1 pana la h6, importantanta, deci implicit si relevanta scade de la 1 catre 6 ! Incercati sa folositi in H1 cam aceleasi caractere precum in titlu, eventual repetatile in h3. h2 sa fie diferit. 

Alte informatii suplimentare intr-o alta postare. 

3. Imaginile
4. Link-uri ( interne si externe)



2 comments:

  1. Thanks for the post indeed, rather useful!

    ReplyDelete
  2. Reading best quotes about life motivates us to do something unique in our life.

    ReplyDelete

1. Incercam sa fim decenti in limbaj
2. Nu te cheama nici termopane, nici masini, nici retete culinare, te simti ?

Cu siguranta o sa iti placa urmatoarele articole:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share