Linkuri sponsorizate

Linkurile sponsorizate sunt reclame platite, cel mai utilizat sistem este Google Adwords, aceste reclame apar indiferent de optimizare pe care o detine site-ul respectiv inaintea rezultatelor organice. Este un fel de trisare. Singura problema a acestor listari este faptul ca fiecare click dat de un potential client costa, cu alte cuvinte aceste
linkuri sponsorizate sunt reclame de tipul CPC - Cost per Click, tu, in calitate de beneficiar al reclamei platesti de fiecare data cand cineva da click pe reclama ta.
Linkurile sponsorizate sunt un intrument de mare valoare, insa ca si orice intrument are si o parte urata. In momentul in care soldul contului dvs atinge 0, reclamele nu mai apar in reteaua Google Adsense.

Linkurile sponsorizate in sistemul
Google Adwords pot fi utilizate in paralel cu
optimizarea SEO insa nu va ajuta deloc din punct de vedere al optimizarii. Reclamele platite sunt un instrument care va poate aduce un pick de vanzari, de inchirieri etc. In cazul unui stoc masiv ori a unui produs se poate utiliza acest tip de serviciu pentru
promovarea intensiva a web site-ului dvs.
Platforma pusa la dispozitie de cei de la Google va ofera enorm de multe optiuni, de la alegerea stricta a cuvintelor cheie pentru care doriti sa apara site-ul dvs in rezultate, pana la cat doriti sa platiti pentru fiecare click. In cazul unei oferte regionale puteti alege doar o anumita zona de interes. In cazul in care detineti un cont de GMAIL, accesati
https://adwords.google.ro si incercati sa activati o campanie, pentru a vedea cum functioneaza aceasta platforma.
Sfaturi, IDEI, Solutii
0 comments:
Post a Comment
1. Incercam sa fim decenti in limbaj
2. Nu te cheama nici termopane, nici masini, nici retete culinare, te simti ?